Alla inlägg den 25 januari 2023

Av Hanna Boman - 25 januari 2023 20:27

Vid lunchtiden idag så tog jag mig först och fränst ut till Time Out, för att köpa en bit mat. Därefter så tog jag mig till Café KonstiFik, för att äta där sen. 

Men först i helgen eller när det nu exakt var, då hade jag lite kontakt med en som jobbar där över Facebook. Så då kom vi överens över att jag skulle komma ut just idag!

När jag kom in där, då satt de flesta där och gjorde smörgåstårta(or) till en Minnesstund som de kommer ha imorgon. Det fanns en del som gjorde lite annat också!


Nu så var ju inte nånting som jag visste om att de hade och göra, men det funkade ju bra för mig att äta min lunchmat ändå!



Men det är ibland roligt att ta sig ut till dem, även om det inte nu är någon "arbetsökande" som var där då jag var där längre!







 









 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards