Alla inlägg den 5 januari 2023

Av Hanna Boman - 5 januari 2023 23:03

Nu så börjar denna dagen lida mot sitt slut, som då har varit min namnsdag och den har ju verkligen firats med påmpa och ståt! Njaej, inte så värst mycket direkt!


Men då man vasr barn, då var det desto mera firande. För då fick jag alltid bestämma vad som skulle ätas och det serverades alltid hemgjorda kroppkakor, varje år. Det var inte något annat som jag ville ha tydligen, men det var ju gott.


Sedan så minns jag även att mormor & morfar kom till eftermiddagen, med tårta som vi fikade på ihop!


Jag vet inte, men tror nog att ens namnsdagar uppmärksammades mer då än vad den göt nu!



#minnamnsdag  #5januari2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Av Hanna Boman - 5 januari 2023 22:18

Nu så har jag väl äntligen räknat ut hur många som varit inne och läst min blogg under hela förra året, och det är ju en hel del!

Själv kan jag knappt tro att det verkligen är sant, men efter att ha räknat om och om igen så måste det ju vara rätt till slut.


Nu så har jag inte räknat ihop och talat om det här vid varje år, men hade bara lite lust att göra det...


Sammanlagt så är det då hela 12345 stycken som varit inne och läst min blogg!


Det är ju en hel del, om man säger så. Man blir väldigt glad, men samtidigt väldigt förvånad att det verkligen har varit så pass många som har läst just min blogg!



Då blir det väl till att fortsätta blogga och uppdatera!





TACK för att just Du läser min blogg!'



  










Antalet besökare:

 

12 345

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards