Alla inlägg den 12 januari 2023

Av Hanna Boman - 12 januari 2023 20:53

Jahaja, och så blev det verkligen ett snabbt besök på Ortopedtekniska idag! Alltså, så snabbt har jag nog aldrig varit där tidigare! Men nån gång ska väl vara den första, om man nu måste?

Idag så hade jag ju inte någon tid att träffa någon sådär, utan detta snabba besöket var ju bara för att jag blev ombedd av honom jag var hos igår att komma upp med de gamla/slitnaste inneskorna nånsin...för att när vi kollade bilder på inneskor, så hittade inte jag ett enda laksinnat par.


Så då blev det detta snabba besök där idag, men det gick bra. Han ville skicka iväg dem, för att de som tillverkar skor ska kunna göra ett par liksinnade!




#regionblekinge   #ortopedtekniska

#lämnaingamlaskor  #inneskor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Av Hanna Boman - 12 januari 2023 18:23

#såmycketbättre2022

 

 

 

 

 

 

      

Av Hanna Boman - 12 januari 2023 11:34

TEMADAG!

 


Nu idag så är det MARSIPANENS DAG! När det är juletid, då är det väl mycket marsipan som både äts o säljs jäms över va?

Jag är inte något stort fan av marsipan om ärligheten ska fram och har väl aldrig varit. Tycker oftast att det är för sött och lite slibbigt i min smak, fast vid vissa tillfällen kan jag nog gilla det ändå.

Det är nog litye vad man har till också, har aldrig varit så jag längtat efter att få äta marsipan i alla fall. Då finns det annat godis som är betyligt mycket godare för mina smaklökar!


#marsipanensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards