Alla inlägg den 23 januari 2023

Av Hanna Boman - 23 januari 2023 13:38

HOPPSAN!

 


Nu så var ju detta igår, med tanke på att det är på söndagar som man är i kyrkan på gudstjänst. Första söndagen för mig för i år som jag varit i kyrkan på gudstjänst (det jar ju varit en del söndagar i år redan, men...)


I början av gudstjästen som vanligt, så får barnen komma fram o upp på estraden för att få kika ned i väskan som Elsa hade med sig den här gången (detta brukar bara innan barnen får gå på Söndagsäventyret).


Sedan därefter så var det parentation för två stycken som fått lämna jordelivet och komma in i evigheten!

Inte någon av dem som jag kände till, eller ens har träffat (tror jag i alla fall)!







 










 

Predikant: Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hanna & Erika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards