Alla inlägg den 14 januari 2023

Av Hanna Boman - 14 januari 2023 23:28

#såmycketbättre2022

 

 

      

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 januari 2023 20:34

Nu så har vi varit och firat mamma på hennes födelsedag idag, Eivor & Martin och Henrik o jag som var där och grattade!


När vi kom dit så synkade vi varandra väldigt bra, för först när jag var på väg så såg jag en bil som körde om mig...som jag tänkte var Eivor & Martin som kom. 

När jag & Rolle precis hade kommit in genom den andra porten, då kommer Eivor & Martin precis utanför.

Vi tar oss till hissen och åker upp, då kommer Henrik precis upp för trappan!


Så när vi kommer in till mamma, då kollade vi lite på TV...men var inte så länge. 

För sen så blev det fika och som traditionen säger, då mamma fyller år står det semla på menyn!


Jodå, visst brukar det för mig alltid bli "årets första semla" då. Men neej, inte detta året faktiskt!


#såbrajobbatavoss

 


#kaffe  #kaffemedmjölk  #semla

#åretstredjesemla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards