Alla inlägg den 29 augusti 2023

Av Hanna Boman - 29 augusti 2023 18:23

Nu så var detta första gången på BRA länge som vi har fått träffats över en fika i SecondHand och Café 2

Jadå, vi hann få en riktigt go pratstund med varann...brukar inte alltid vara så enkelt, för när vi två träffas där över en fika är ju det över hennes rast...eftersom hon är där och jobbar då!

Vet inte, men var nog gott om personal i kassorna idag...så därför kan man ta det lugnt med sin fikarast typ!



#pingstkyrkankarlskrona   #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet   #gullbernavägen4

 

 

 

 


#1muggkaffemedmjölk   #1cocacolazero

#1trekantfralla  #1kanelbulle






 




TACK för fikastunden idag Birgun!

  





Mnja, nu då när Birgun tyckte att hon hade fikat klart...då förflyttade jag mig lite till ett annat bord, där det satt ett gäng och fikade. Så då blev det lite fika till för mig.





TACK för den lilla fikastuden med

er som var där runt det runda bodet!


  






#1muggkaffemedmjölk  #1ciabatta

#ottoglass  #snickers






 









 












 











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards