Alla inlägg den 6 augusti 2023

Av Hanna Boman - 6 augusti 2023 22:03

Ännu en trevlig Sommarkväll, där jag verkligen satt långt bak... brukar ju inte vilja göra det, men ibland så får det bli det. Så därför inte några bilder under tiden som det var andakt, för då skulle det blivit många "nackbilder" på folk som satt framför mig!


Men annars så var det en väldigt bra andakt, där Mikael Severinsson hade ansvaret för predikan!



Efteråt så serverades det korv med bröd kaffe vetelängd!







   













 

Av Hanna Boman - 6 augusti 2023 16:13

Nu så har det varit Skärgårdsfestival i Karlskrona hela helgen, som avslutades igårkväll, men jag var inte uppe nånting denna gången heller...även om jag gärna hade velat se & höra Carola som avslutade det hela.

Jag öppnade dörren här hemma strax innan eller efter klockan 22, och trodde att jag skulle kunna få höra litegrann av det i alla fall...men hörde dessvärre inte ett skvatt tyvärr. 

Fast man såg ju en hel del lysen och så upp över torget, och det var det enda jag kunde se. Det är ju inget sådant, en helt vanlig lördagskväll annars!


Annars har ju jag varit uppe och sett & lyssnat på varenda artist tidigare genom åren, vilket varit jättekul!



Artisterna som var med i år är Cornelia Jacobs & Lasse Stefanz & Greekazo & Miss Li & Thomas Strentröm & Daniela Rathano & Benjamin Ingrosso & Hov1 & Hooja & Carola & Oliva Lobato & Hanna Ferm.







     


   




   




     






#skärgårdsfest2023





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards