Alla inlägg den 20 augusti 2023

Av Hanna Boman - 20 augusti 2023 23:49

Alltså vad glad man blir när man får höra denna sånggruppen, de är så duktiga på att sjunga och spela så man blir varm i hjärtat!


Hehe, vet inte alls hur många sånger de sjöng...men de höll på i en timma i alla fall, vilket var bra från början till slut!








 











 

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 20 augusti 2023 23:28

Nu så blev det ett litet halvsnabbt besök hos Ravnbös för mig  i eftermiddags!

Så blir det ibland, när man inte kan komma tidigare en efter fyratiden...hehe! Så när jag kom dit då, så efter en stund blev det lite restmat... liyr kycklinggryta med ris & spetskål och tomater!


Helt plötsligt rusade tiden och då var det dags för mig att dra vidare in till kyrkan på Sommarkväll!




#kycklinggryta  #ris #spetskål #tomater






 

Av Hanna Boman - 20 augusti 2023 14:08

Nu så är det tillbaka med "vanliga" förmiddagsgudstjänster igen efter sommaren som då börjar klockan 11!

Så då har ju även Söndagsskolan/Äventyret satts igång igen, och då var det ett gäng med barn framme på estraden/scenen (inte en aning om hur många det var, mer än att det var många som samlades framme runt väskan ihop med Pernilla o Elsa!



 

Lovsångsteam

 

 

 

 

 

 

 

 

Niclas Madestam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 20 augusti 2023 10:21

TEMADAG!

 


Idag så är det en temadag som bör beaktas, eller hur? För det är ju HONUNGENS DAG!


Det är väldigt gott med honung i bland annat te som exempel, även om jag kan dricka te utan varken honung eller socker!



#honungensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Av Hanna Boman - 20 augusti 2023 10:13

Igår för första gången på väldigt länge, så blev det sushi som fick hänga med mig hem efter jobbdagen i SecondHand!


Försökte äta med pinnarna, medngav upp lika fort o åt med fingarna istället...som jag brukar!




Och det var verkligen jättegott!



#sumosushi


#1trocaderozero  #sushi  #älskarsushi








 














  

Av Hanna Boman - 20 augusti 2023 09:59

HOPPSAN!

 


Något blev lite fel igår, då jag skulle uppdatera om Jobblördag! Så därför får det bli såhär dagen efter istället, svårare än så kan det ju inte bli!


Men vi hade en bra dag igår, enligt mig så tyckte väl inte jag att vi hade jättemycket folk efter att jag hade börjat vid elva... för det var typ fotbolls-VM som säker många satt hemma o kollade på.


Den här gången så var jag för första gången med och räknade kassan (jag har gjort det tidigare, men var ett tag sedan nu...)!




#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet   #gullbernavägen4






 


#1muggkaffemedmjölk   #1ostfralla

#serveratpåensilverbricka







 




#2muggarkaffemedmjölk   #1lokapäron

#1ciabatta  #1päronbiskvi


















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards