Alla inlägg den 24 augusti 2023

Av Hanna Boman - 24 augusti 2023 23:28

I förra veckan så fick jag en ny laddning av linser, hem i brevlådan...precis som det brukar göra vid varje halvår. Så då när de brukar komma, då är det dags att hämta tre nya flaskor med linsvätska. Eftersom det ingår, då man har fått ny laddning med linser!

Så först idag tog jag mig in till Smarteyes, för att plocka ut mina tre flaskor linsvätska!

Men när jag då kommer in där idag, så har det tydligen helt plötsligt blivit ändrat...och nu så ingår det inte nån linsvätska i abonnemanget längre, utan det får man betala vid varje gång istället.


Så eftersom jag redan har en faslig massa flaskor linsvätskor hemma redan (för att jag gör och har nog aldrig tagit slut på alla flaskorna under ett halvår, utan brukar väl vara kvar nån flaska)!


Och då kände jag att jag inte behövde ha nån flaska linsvätska, utan ska nu då ta slut på samtliga flaskor med linsvätska!








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards