Alla inlägg den 26 mars 2023

Av Hanna Boman - 26 mars 2023 20:47

Ännu en söndag, då jag har varit ut till Mariedalskyrkan. Det brukar vara Vårfest därute två veckor innan påsk, efter gudstjänsten så därför var det det som lockade vilket alltid är trevligt.

På gudstjänsten idag, så var det RPG-kören som var där och sjöng...det var ju ganska så många gamla godingar som de sjöng förstås, vad annars liksom?


Inte så värst många sångare kanske, men det lät bra i alla fall helt enkelt!


Efter gudstjänsten sen så är det ju försäljning av diverse grejer, som påskgodis & påskägg & ägg & påskris. Sen så är det ju en väldans massa lotterier med olika sorters vinster på förstås. Jag köpte en ehl del lotter, men vann inte nånting alls.

Medan alla andra som satt runt mitt bord, vann istället!


Nu så handlade inte jag jättemycket, utan det blev endast "Arnes goda inlagda sill" & "Rågrutor!


Det serverades ju förstås kyrklunch också, vilket var riktigt gott... 

köttfärslimpa klyftpotatis sås & lingonsylt & sallad. Efterrätt så serverades det prinsesstårta kaffe!




   

RPG-kören

 

 

 

 

 

 

Dåliga lotter, utan en enda vinst...

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards