Alla inlägg den 3 mars 2023

Av Hanna Boman - 3 mars 2023 17:34

Nu när jag i tisdags var en sväng i SecondHand, då så blev det ett och annat fynd med! Jag har under ett bra tag velat hitta en ljusblå Höganäsmugg till min samling, som typ tappades i golvet för hur längesedan som helst.


Så nu äntligen hittade jag en, och den kostade endast 20:-! Jo, jag vet om att det är eller ska vara ett svart träfat/underlägg...fast det har jag ju redan ett över och fanns nog inga att köpa heller!


Sen så hittade jag verkligen ett saltkar som jag oxå velat haft länge och då kostade det endast 5:-, vilket kändes som bra fynd!





#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand


#stämjärnet  #gullbernavägen4

 


#höganäsmugg  #ljusblå  #saltkar

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

  

Mitt gamla saltkar i plast...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     


Av Hanna Boman - 3 mars 2023 11:42

TEMADAG!

 


Jahaja, vad är det för en dag idag om inte MANDELKUBBENS DAG! Det är väl ändå en dag som bör uppmärksammas, lite i alla fall! Nja, jag är väl inte något stort fan av just mandelkubb. Inte något som jag sucktar eller längtar efter, brukar inte köpa det heller! Men visst kan jag tycka att det är gott ibland!



#mandelkubbensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards