Alla inlägg den 1 mars 2023

Av Hanna Boman - 1 mars 2023 21:52

Nu så har jag då varit på Smarteyes och gjort min årliga kontrollen av linser, vilket gick hur bra som helst! Med tanke på hur gammal jag är, så får man väl säga att det gick BRA!

Det sägs ju att när man har passerat 40, då brukar man få ålderssynthet...eller vad det nu heter (jag vet inte hur man säger direkt exakt)!

Tidigare har det testats olika styrkor på linserna, även om jag kanske inte har behövt det...men har ändå gjorts, åtminstone tagits bort brytningesfelet på den ena linsen...tror att det var vänster linsen!


Men den här gången så behövde det inte göras nån justering på linserna alls, vilket kändes skönt!


Sen så var det inte den "vanliga" optikern där som jag brukar ha, utan en så kallad vikarie som jag tyckte väl gick minst lika bra!



#smarteyes   #linskontroll

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards