Alla inlägg den 4 mars 2023

Av Hanna Boman - 4 mars 2023 23:31

Nu ikväll så har Semifinalen av Melodifestivalen gått av stapeln!



 

Programledare: Jesper Rönndahl & Farah Abadi

 

 

 


#melodifestivalen2023

 

 

 

 

 

Startordning för kvällen:


  • Theoz - Mer av dig
  • Mariette - One Day
  • Victor Crone - Diamonds
  • Tennesse Tears - Now I Know
  • Elov & Beny - Raggen går
  • Melanie Wehbe - For the show
  • Nordman - Släpp alla sorger
  • Kiana - Where did you go











 






Av Hanna Boman - 4 mars 2023 22:52



 






Woooow, vilken fantastisk underbart härlig kväll man fått vara med om ikväll! Är alltid svårt att skriva med ord, efter en sådan här kväll. Så därför får det bli en "Bilder säger mer en ord..."


#livepåriktigt2023






     






   






   












 


Av Hanna Boman - 4 mars 2023 15:53

Nu så har man ännu jobbat ett pass i SecondHand och Café 2 idag! 

Tjohoo, vad folk det var i stort sätt hela dagen...från början till slut. Min tid är ju som alltid klockan 11-14, en helt lagom tid för mig tycker jag att det är!

När jag bara hade varit där på plats o jobbat idag i ungefär en halvtmme, då kändes det som att jag hade varit där i flera timmar! Jag kollade med jämna mellanrum på klockan som händer på väggen, baraför att...


Man hann knappt blinka mellan kunderna/gästerna, när de skulle betala. Borden var väl upptagna i stort sätt hela tiden!



#pingstkyrkankarlskrona   #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4

 

 

 

 

 

 

#2kopparkaffemedmjölk  #1lokapäron

#1ciabatta  #1ostfralla  

#1wienerbröd  #1lattebit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 4 mars 2023 09:34

TEMADAG!

 


Idag så är det tydligen BANANENS DAG! JA, jag är verkligen en som tycker om banan o att äta den som den är!

Men sen så gillar jag även att mosa en banan och ha med i en portion havregrynsgröt. Det brukar jag nästan alltid ha, men nu så har jag inte ätit havregrynsgröt på väldigt länge!



#bananensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards