Alla inlägg den 30 april 2024

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 23:49

Vilket fint och rokigt valborgsmässofirande det har varit ikväll, verkligen en massa folk som var med i trädgården bakom kyrkan!

Det grillades korv och tillagades kolbulle, sen var det ju fika med förstås och allt var utanför kyrkan!




 






 

Manskören

 

 

 

 



 













   













 

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 21:42

Jaha, besöket idag för mig på Hälsohuset blev väl egentligen inget långt besök på sjuksköterskemottagningen. Först och främst så fick jag försökas förklara lite vad som hade hänt!

Efter det så blev min stackars tå undersökr och tvättad och lite omplåstrad. Inte allt för avasncerat, men det förstod jag väl att det inte skulle vara!


#regionblekinge

#hälsohuset

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards