Alla inlägg den 14 april 2024

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:34

Alltså, vilken fantastisk Familjesöndag det var den här söndagen ute i Mariedalskyrkan!

Man fick höra och lyssna till P-O Mårtensson. 

 


Alkoholen och drogerna drog ned mig till avgrundens mörka botten. Jag hade förlorat allt och det fanns bara två vägar kvar; ta hjälp eller dö.



~~~~fortsättning följer senare, kommer skriva mera då...~~~~






 

Mellanfika

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 22:12

TEMADAG!

 

 


Då så är det SÅPBUBBLANS DAG idag, bland dessa temadagar. Fast jag misstänker att denna tenadagen inte alltid är på samma datum/dag varje år, men så är det tydligen med andra temadagar med. 

Inget mer om detta nu, utan det bara är si och så med det ibland!


Men visst är det en slags vårkänsla, när man ser såpbubbleflaskorna tas fram? 

Åtminstone när jag var barn, då hade man väl nästan alltid en flaska med såpbubblor!



#såpbubblansdag2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - Söndag 14 april 20:23

Alltså, vad ska man säga?

Vilken fantastisk gudstjänst, men allt vad det innebär... vad Pegga är grymt BRA på att skriva sånger, från hjärtat!

Alltid lika fascinerad då han förmedlar dessa under en helt vanlig gudstänst!

Nu så började teamet med att sjunga "Jag vill ge dig och Herre min lovsång", som är skriven av vår allas fantastiske Christer Hultgren!

Men hur många sånger de sjöng sedan vet jag inte riktigt, och inte vilka heller... vet bara att han hade skrivit klart en sång i måndags (8/4), som han eller de sjöng idag. Wooow! (bara en sån sak)





     

Anna & Pegga & Jenny

 

 

 

 

 

 

 

 

Predikan: Niclas Madestam

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika nere i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards