Alla inlägg den 24 april 2024

Av Hanna Boman - Onsdag 24 april 09:53

Nu så blev det att jag tidigt imorse (strax efter klockan 8) kontakade Hälsohuset. Innan jag ringde, så tänkte jag

"Undra, hur många timmar man får vänta innan de ringer upp...?"

Men det var inte alls lång tid, utan bara en kvart ungefär.


Igår morse, så tappade jag stortånageln bara lite sisådär. Nja, den har ju varit lite blåfärgad vid framsidan av nageln en ganska så lång tid... så kanske nu var dags för den att lossna. Isch, äsch jag sa inte något sånt till sjuksköterskan som jag pratade med då.

Men hon sa och tyckte att det inte var något som de kan göra, för det kommer så småningom en ny "färsk" nagel igen.

Och JA, lite ont gör det... för det frågade hon väl också om det gjorde. Gör väl inte lika ont idag som igår, så lär väl växa ut en ny nagel snart!







#regionblekinge

#hälsohuset








 










 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards