Alla inlägg den 24 februari 2023

Av Hanna Boman - 24 februari 2023 16:38

HOPPSAN!

 


Nu så var det ju fritidsgård för sportlovslediga barn ungdomar igår (torsdag), den tredje och sista för detta lovet!

Det har blivit lite kortare, än vad det varit tidigare. Men det brukar ju vara o göra med pyssel & spel

(sällskapsspel) & även pingisspel för de som vill det!

När det nu var den sista gången, kom jag ut tidigare än de andra dagarna (kändes väl kanske lite roligare att vara där ute längre på sista dagen)!


Igår var det väl lite lugnare än vad det var i tisdags, vilket oxå kändes skönt!


Under dagen igår så tänkte jag: "jamen idag så ska jag nog sätta mig o pärla någon pärplatta..." Men äsch, det gjorde jag inte! Så himla typiskt mig, för det kan ju vara roligt att göra!


Jaja, det finns väl fler chanser...



#sportlov2023   #fritidsgård


#mariedalskyrkan  #equmeniakyrkan

 

 

 


#1muggkaffemedmjölk  #1grilladsmörgås   #1glasgulsaft  #1påselättsaltadechips


#1glasgulsaft     #2grilladesmörgåsar

#1påselättsaltadechips


   

 

 

 

 

 

 

 

 

   








 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards