Alla inlägg den 18 februari 2023

Av Hanna Boman - 18 februari 2023 23:44






















Då har den tredje deltävlingen gått av stapeln i Melodifestivalen som denna gången sändes från Lidköping


Johodå, visst var den här deltävlingen betydligt bättre än tidigare...för det kommer ju bättre o bättre bidrag ju närmre man kommer finalen, åtminstone tycker jag det!


Men vad jag tyckte om programledarna denna veckan, de var så löjliga & tramsiga vid vissa scenuppträdande!








 

Programledare: Jesper Rönndahl & Farah Abadi

 

 

 

 


#melodifestivalen2023

 

 

 

 


Startordningen för kvällen:

 

 

  • Paul Rey - Royals
  • Casanovas - Så kommer känslorna tillbaka
  • Melanie - For the show
  • Nordman - Släpp alla sorger
  • Laurell - Sober
  • Ida-Lova - Låt hela stan se på
  • Marcus Martinus - Air









 



 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 18 februari 2023 15:38

TEMADAG!

 


Jaha, för er som inte vet så är det då kort och gott FOTENS DAG! Kanske en liten fånig temadag, eller?

Mjajo, jag kan nog tycka det. Fast man använder ju sina fötter i stort sätt varje dag, från morgon till kväll. Eller hur?





#fotensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards