Alla inlägg den 19 februari 2023

Av Hanna Boman - 19 februari 2023 22:47

Idag under den sena eftermiddagen, så kom jag hem till pappa & Charlotte på middag!

Johodå, och det var ju inte vilken middag som helst...utan det blev en 

3-rätters!



  • Förrätt: krustader med skagenröra (hemgjord)
  • Huvudrätt: ugnsbakad falukorv med potatismos & kokta morötter & broccoli
  • Dessert: semla & kaffe med mjölk




Lite senare sen så tog vi och satte oss framför TV:n, för att se ett program på SVTplay...nämligen 

Hotell Romantik som jag aldrig har sett något avsnitt av tidigare, men kommer garanterat göra nu framöver!





TACK Pappa & Charlotte för en trevlig kväll!

  






   







 











Av Hanna Boman - 19 februari 2023 22:34

TEMADAG!

 


Oooh, idag så har det varit KNÄCKEBRÖDETS DAG!

Och hur gott o mummsigt är det inte med knäckebröd?

Jag kan nog kort o gott säga att jag verkligen älskar knäckebröd! Vad för sorts knäckebröd ska det vara då för min del?


Jo, för min del så ska det helst vara tunna knäckebröd. Men funkar även med tjocka knäckebröd, lite beroende på vad det är!



#knäckebrödetsdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 









 










 







   

Av Hanna Boman - 19 februari 2023 16:07

Mnja, det var ju inte direkt en vanlig gudstjänst ute i Mariedalskyrkan idag. För det var ett föredrag av 

Christian Malmström som är en Ironcoach!


Ojojoj, vilket fantastiskt föredrag som  då var under gudstjänsttiden (känns svårt att sammanfatta hela föredraget här)!


Hehe, så för er som inte var där...ni missade ju verkligen något!








 

Christian Malmström

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Kyrklunch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards