Alla inlägg den 21 juni 2022

Av Hanna Boman - 21 juni 2022 19:32

Idag så blev det en go fikastund med Birgun, och jadå jag dök jù upp där runt 14-tiden?eller strax efter halv två då.
Så då blev det en sväng för mig i affären först, hade lite kontakt med Henrik innan att de skulle komma dit. Så de kom cyklandes!

Sen kom de oxå för att fika lite, Einar åt en stor kanelbulle & drack en SMAKIS päron!

Medan jag själv valde det jag brukar göra typ, hehe!

#cocacolazero #1ciabatta

#1kladdkakamedgrädde


Sen så efter ett tag ville Einar ha en glass med, och det var ju inte den lilla glassen precis? utan det blev en OTTO chokladglass, medan jag valde en lakritshallon.


Bilderna på glassarna kommer senare, efter google?

Av Hanna Boman - 21 juni 2022 12:12

HOPPSAN!

 

 


Nu så var jag ju nere på Hälsohuset/vårdcentralen igår, vilket gick bra. Alltså, jag har liksom inte alls ont i benet längre...och det vätskar sig inte heller längre, vilket också känns skönt!

Jag fick ju mitt "stackars" högerben omlindat med ny/nya lindor för X-antalte gången (har ingen koll på hur många gånger det blivit nu, men det har blivit några gånger...)


Okej, det brukar klia på benet emallanåt också ibland...vilket kan vara lite irriterande!



Men känns ju väldigt skönt att det nu går åt rätt håll!



#regionblekinge   #hälsohuset

#rosfeber  #svullnafötterochben   #ödem







   








 








 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards