Alla inlägg den 11 juni 2022

Av Hanna Boman - 11 juni 2022 20:23

Vilken vacker och fin vigsel man har fått vara med om idag mellan Linn Eddie.

Ett så vackert brudpar har sagt JA till en massa vittnen som satt i 

Amiralitetskyrkan Ulrica Pia.







#linnocheddie2022
@linnsundkvist @eddiehachicho

#ulricapia
#amiralitetskyrkankarlskrona








   






 







   












 






 

Av Hanna Boman - 11 juni 2022 11:24

HOPPPSAN!



Den här veckan så har det blivit tre gånger till vårdcentralen Hälsohuset. Nu så var jag ju på Wämö vårdcentral/Jourcentralen i måndags (på Nationaldagen). Då blev det ju ett Kvällsbesök på Jourcentalen, för att bara få mitt sjuka ben omlindat och då var väl det fortfarande ganska så svullet, men gjorde inte så mycket ont.

Medan när jag var där igår, då hade svullnaden lagt sig oerhört bra!

Detta kan ju kanske bero på att jag har kunnat ta min Avopenion som man ska nu med, vad vet jag!


Så nu hoppas ju jag på att detta ska reda sig, så slipper jag väl kanske dessa lindorna snart!


Det skulle bli väldigt skönt att slippa helt klart!




#regionblekinge  #wämövårdcentral  #jourcentralen

#hälsohuset  #hälsohusetvedeby

#rosfeber #svullnafötterochben  #ödem

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards