Alla inlägg den 3 juni 2022

Av Hanna Boman - 3 juni 2022 19:12

Jomen varför skulle den här tröttsamma Rosfeber försvinna som ett kick liksom? För det har ju för sjutton kommit tillbaka!

Jag var ju ner till Hälsohuset idag igen, och kommer då dit med mina ben utan lindor/bandage.

När jag kommer ner dit, så har högerbenet västskat sig massor och byxbenet var ganska blött! Sen då när jag har kommit in till sjuksyrran, så går hon o hämtar en läkare som får titta på det med... och det varken ser eller såg fint ut!


Det var ju så pass att jag knappt ville titta på själva såret, utan jag vände på huvudet o kollade in i väggen istället (den var "trevligare" att titta på, för den var vit...)


Så jag har fått en ny antibiotikakur utskriven, som jag ska hämta ut imorgon!



#rosfeber   #hälsohuset

#svullnafötterochben  #ödem

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  '

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards