Alla inlägg den 14 juli 2023

Av Hanna Boman - 14 juli 2023 23:27

Innan man vet ordet av, så blir man utbjuden till Hässlegåeden...eller hur man nu ska kalla det!

Men så blev det, helt pklötsligt så blev jag utbjuden dit, för dit kom även Maria & Niclas och Lovisa & Axel & Stina och så deras kusin Joel oxå!



Där och då serverades det hamburgare med bröd chips dryck som var väldans gottigt!


Senare sen så blev det ju förstås efterrätt: rabarber jordgubbspaj med kaffe!






 




   

Av Hanna Boman - 14 juli 2023 15:52

Nu så har man väl egentligen för första gången varit ute vid Lösens kyrka ---> VÄGKYRKA en vanlig dag "mitt i veckan"!


Det bara blev så att jag tog mig ut dit, för jag hade bestämt med en att jag ville hänga med ut (så blev hämtad...)


När vi kommer ut dit, så satt det ett gäng runt ett bord ute... det var soligt & varmt väder minsann (annars skulle vi väl ha suttit inne).


Det var både trevligt o gott att äta lite våfflor med kaffe!



#lösensvägkyrka  

#kaffemedmjölk #våfflormedsyltochgrädde








   


Av Hanna Boman - 14 juli 2023 10:34

På dagen idag så fyller Kronprinsessan Victoria år!


Om det är något på TV ikväll från Solliden på Öland som det berukar vara vet jag inte, men något kanske det är!


 



 




 











   



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards