Alla inlägg den 8 juli 2023

Av Hanna Boman - 8 juli 2023 22:12

Jodå, när jag kom hem från stan o SecondHand idag, så fick det minsann bli en stund sittandes på balkongen för att äta verkligen en god Räksallad som jag då förstås köpte på mitt absoluta favvo-ställe...nämligen GELATO!

Nu vet inte jag, men kan nog tänka mig att de hade sallader redan förberedda...för det var inte alls länge som jag behövde vänta!


Det blev en väldigt snabb sittning ute på balkongen, kan jag väl säga... för det var verkligen jättevarmt och lite lagom svettigt!




#gelato  #räksallad   #1cocacolazerovailla

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 8 juli 2023 18:34

Jahaja, då har man återigen jobbat i SecondHand...vilket har verkligen har gått bra. Nu så var det lite annat som

kanske lockade, så fick inte in jättemycket penagar som vi är vana vid i caféet. 

Men ändå har vi haft att göra, vid vissa tillfällen var det långa köer av kunder/gäster som ville betala och fika!

Den här gången så var vi lite färre än vanligt, nu hade vi en så kallad sommarjobbare hos oss som brukar vara där på tisdagar & torsdagar och jobba annars. Inga problem, hon var verkligen lätt att lära känna!



#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4



#2muggarkaffemedmjölk   #1cocacolazero

#1ciabatta  #1toscalyx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards