Alla inlägg den 14 juni 2023

Av Hanna Boman - 14 juni 2023 10:07

 







Igår så fyllde Charlotte år, och det firades i stort sätt hela kvällen från klockan 18 (fast jag kom lite sent, men var inte sist...)


Det hela började väl med att man skulle gå en tipspromenad, som var utplacerade runt om i trädgården. Den här tipspromenaden om man gick den, så var det priser som utdelades till de som hade flest rätt då förstås ja!

(alltså, så brukar det ju vara)


Under tiden som vi var ute, serverades det lite bubbel och även alkoholfritt också!

Senare sen så serverades det mat, som vi satt ute och åt...

Det som serverades var väl exotisk planka, som verkligen var mycket gott!

Nu så fanns det även lite köttbullar, men det var nog lite speciellt till barnen... för jag såg att "lillstora" Edda hade det på sin tallrik (för jag satt nära henne, så...)



Efter att vi var färdigätna var det sedan dags att ta sig in och upp för kaffe & tårta som var gott att avsluta kvällen!


Medan vi satt inne med så fick vi veta svaren på tipspromenaden, som jag inte var med på (så jag hade ju ingen chans att vinna något, hm)


Sen så fick vi vara med då Charlotte öppna paketen, och det är ju roligt att få vara med då man får vara med under paketöppningen också!




GRATTIS Charlotte!


  








   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards