Alla inlägg den 3 juni 2023

Av Hanna Boman - 3 juni 2023 22:47

 



 


Nu ikväll så har det varit en fin och jättetrevlig EXAMENSFEST för Julia nere i kyrkan!

Det började med verkligen en go välkomstdrink, ihop men en liten snitt!

Sen så fick vi gå en tipspromenad som då förstås var frågor om Julia, under hennes tid här

då hon har pluggat på Blekinge Tekniska Högskola... där hon har läst 

Fysisk Planering!


Efter att tipspromenaden var klar, då var det dags att sätta sig ner för att få berättat vad för mat

som serverades!  Och JA, det var mycket vitlök som var mycket gott & mumsigt!

~~det mesta var nog med vitlök~~


Nu kan inte jag riktigt berätta exakt vad som serverades, men kan väl säga att det var lite

 buffé/plockmat!





   








Medan vi satt på våra platser runt borden, så fick vi även även se en 

hel del inspelningar av en massa vänner som ville komma med en massa 

GRATTIS!

 

De flesta grattishälsningarna var från de som inte kunde komma till 

självaste festen, men även från sådana som var där också!


Njaej, nu vet jag inte alls exakt hur många det var som var där och grattade...men 

var 3 "halvlånga" långbord!



GRATTIS bästa Julia!

 

      

 

 

 

 

 

 

~~tyvärr så blev det inte att jag hann ta nån

bild på Julia~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards