Alla inlägg den 2 juli 2022

Av Hanna Boman - 2 juli 2022 17:23









   TEMADAG!

 

 

 


Oja, idag så är det visst ROSENS DAG

Och hur fint är det inte med en bukett rosor, det kan ju vara väldigt fint!

Lite roligt är ju att det är rosens dag just idag, med tanke på att det är Rosa och Rosita som har namnsdag!




#rosensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 2 juli 2022 11:08

HOPPSAN!

 

 


Under eftermiddagen igår så var jag ju till Hälsohuset, för att få benen inlindade igen... (eftersom

Ortopedtekniska klippte bort dem igår, då jag var där vilket skulle göras).

Sen så var ju benen inte inlindade på några timmar, och då hade högerbenet svullnat och blivit rött igen plus stt det hade vätskat sig lite med)!

En läkare tittar in och kollar på högerbenet (sjuka benet), om det eventuelle skulle behövas ytterligare NY Antibiotikakur. Han skriver ut en NY kur, men det är inget som jag behöver hämta ut förrän om jag skulle känna någon speciell sjukdomskänsla som feber eller så!


Nu den här gången har jag ju inte haft någon feber alls, så skulle bli förvånad om det skulle komma sådär pang på liksom!


Efter att läkaren hade gått så blev högerbenet ritat med märkpenna för att se hur mycket det kommer gå ner på svullnaden fram till nästa gång jag kommer ta mig dit!



#regionblekinge  #hälsohuset


#rosfeber   

#svullnafötterochben  #ödem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards