Alla inlägg den 10 april 2022

Av Hanna Boman - 10 april 2022 17:11

Idag har det då varit en fin dopgudstjänst ute i Mariedalskyrkan, där Rebeccas & Fredriks dotter Freja döptes.

En fin dopakt, där det var en hel del barn oxå? Självklart så var ju storebror Valter med oxå, fast han var inte med framme under självaste dopakten mer än i slutet.

Solosång fick en vän till dem hålla, och hon sjöng två sånger, men jag missade tyvärr att få höra den första som hon sjöng! (men det var fint, den andra sången)








 





   




   

Elin Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

Mingelfika i Hillerödsalen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 








Av Hanna Boman - 10 april 2022 15:12

TEMADAG!

 

 


Nu så är det SÅPBUBBLANS DAG, en temadag och det är väl just idag som man får blåsa såpbubblor som bara den. För det går väl inte någon annan dag på året, eller?

Ja, jag vet inte...tror inte jag har några såpbubblor i min ägo heller för den delen!



#såpbubblansdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ,

Av Hanna Boman - 10 april 2022 14:50

HOPPSAN!

 


Nu så hände ju detta igårkväll, en "vanlig" lördagskväll där vänner och bekanta samlas kring bords uppe i kyrksalen. 

Och då får man höra på ljuvlig sång & musik, och denna gången fick vi lyssna till By Mercy Madelene Lovisa...bakom dem så var "husbandet" som spelade till få förstås.


Mellan musiken så var det ju paus och då blev vi serverade en bit mat till en billig peng!



  • Pastasallad med kyckling
  • Kaffe/the & kaka



~~~~Oooh ja, nu får bilderna visa mer här än att jag ska skriva!~~~~











     

By Mercy

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Madelene  & Lovisa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards