Alla inlägg den 6 april 2022

Av Hanna Boman - 6 april 2022 13:52

HOPPSAN!

 


Ojojoj, ja nu var det ju ett ganska bra bra tag sedan som jag var med och sångövade med Second Voice nere i kyrkan. Men igår var jag därnere i alla fall för första gången denna terminen. 

Den här terminen så har jag bara känt för att ta en paus och egentligen bara vara med som åhörare nere i bänken!

Men så tänkte jag väl bara lite så som att; "Jomen det skulle ju vara lite bra att se vad de kommer sjunga för sånger på långfredagsgudstjänsten nästa fredag...", så kan man ju vara med o sjunga lite i bänkraden.


Hehe, men det lilla roliga var att de knappt sjöng en enda sång tills då igår under övningen. Fast det var ändå roligt att komma dit och vara med och sjunga lite med sina sångarvänner, för med dem har jag ju varit med sedan starten... med en liten paus för några år sen.










 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards