Alla inlägg den 14 februari 2022

Av Hanna Boman - 14 februari 2022 16:44

 







 







 







#allahjärtansdag2022

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 februari 2022 13:19

HOPPSAN!

 

 

 

ÄNTLIGEN!

 

 


---Kom, vi skall gå Herrens hus!~~

 

 


Efter att ha följt dessa restriktioner under lång tid, då var det verkligen skönt att äntligen få ta sig till kyrkan på gudstjänst för första gången precis som vanligt!

 

 

 

Oja, detta var ju då igår (söndag) som vi hade en Missionsgudstjänst där vi hade två missionärer som berättade om Serbien (men minns tyvärr inte vad de hette/heter)!

En väldigt fin och lärorik gudstjänst, hur det är i andra länder!

 

 

 

Emelie & Signe & Majken

 

 

 

 

 

 

En del av Missionsrådet samlade, för att berätta för oss 

vad det är de sysslar med...

~~Markus & Rupert & Niclas & Peter~~

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika efter gudstjänsten, 

där det serverades popcorn...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 februari 2022 11:52

TEMADAG!

 

 

Hoppsan!

 

 


Denna dagen var ju igår tandborstbytardagen, men "missade" väl det...eller så på något sätt!


Som sagt så var det då TANDBORSTBYTARDAGEN igår. Fast jag har väl väldigt svårt att tänka mig att man endast ska byta tandborste en gång om året! Eller man kanske inte behöver byta sin tandborste oftare? Hehe, vad vet jag...jag är ju ingen tandläkare!


Jahapp, nu ställde jag frågan på Google och fick svaret:




~~~Vår generella rekommendation är att byta ut tandborsten minst var tredje månad

men gärna oftare. Mycket beror på hur du hanterar borsten. Borstar du hårt böjs stråna ganska 

snabbt och tandborsten kan då inte göra rent som den ska.~~~




#tandborstbytardagen2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards