Alla inlägg den 4 februari 2022

Av Hanna Boman - 4 februari 2022 21:11

HOPPSAN! HOPPSAN!

 

 


Nejnejnej, nu den här kvällen har det ju inte varit något med ViktVäktarna att göra allls. För det var ju för sjutton igår i vanlig ordning, som vi var där. Ojoj, så många vi var som tog sig dit (nu var väl jag lite i halvsenaste laget med att komma dit, men ändå innan workshopen började...så hann checka av vikten innan).

När jag kommer in, då var det verkligen en lång kö av både nya o gamla medlemmar (räknade inte hur många de var exakt).


Men vad visade den "usla" vågen den här veckan då? Hmpf, den var ju definitivt inte så snäll som förra veckans "check in". För den visade 72,2 kg vilket resulterade i +1,4 kg.




#återigenfysiskamöten  #hållaavstånd  

#covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards