Alla inlägg den 14 augusti 2021

Av Hanna Boman - 14 augusti 2021 08:32

HOPPSAN!


Detta hände ju då igårkväll som det var middag hemma hos mamma ihop med Henrik förstås.

Nu var det ju ett bra tag sedan som detta hände (orkar inte riktigt räkna ut hur längesedan det var...)

Men det serverades Flygande Jacob som Henrik kockade ihop och det var verkligen blixtergott (ett år sen som jag åt det sist)!


Sen efter så blev det efterrätt också, och då hade Henrik fixat en BJÖRNBÄRSPAJ (av egenplockade björnbär) som även den verkligen föll i smak. Jättegott!







Just på dagen idag så har UNO namnsdag, och det har Henrik & jag firat två år på rad genom att spela spelet UNO.

Jag inbillade väl mig att det skulle spelas nån gång igår, men jag själv hade väl inte en tanke på det just då?så det blev inte.





   








 








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards