Alla inlägg den 12 augusti 2021

Av Hanna Boman - 12 augusti 2021 23:35

 



Nej, det blev visst ingen träff nere i lokalen denna veckan heller för mig att "hoppa" upp på vågen. Utan det fixade jag här hemma ännu en gång och skickade över resultatet till Kristina via Messenger.

Förhoppningsvis så hoppas jag på att ta mig ner nästa vecka istället, och egentligen många veckor framöver...


Jodå, så idag under förmiddagen ställde jag mig på sovrumsvågen här hemma och blev glad över resultatet. Så det skrev jag upp direkt på en lapp.


Så resultatet den här veckan blev 70,5 kg som då resulterade i -1,7 kg


Nää, jag har väl egentligen ingen aning om hur jag lyckades med detta stora MINUS!





TACK så mycket kära vågen, hoppas du är såhär

snäll nästa vecka med!


  








 

Av Hanna Boman - 12 augusti 2021 17:34

Jahaja, nu så har även jag blivit fullvaccinerad av covid19 och nejdå...jag var ju långt ifrån den sista som stod där utanför och köade.

Efter att jag hade tagit mitt första vaccin så räknade jag veckorna ner till dagen idag och det var ju 7 veckor

Hepp, i mitt tycke annars så brukar väl jag tycka att 7 veckor går fort. Medan dessa 7 veckorna har känts som jättelång tid, fast nu så är man äntligen fullt vaccinerad!



#regionblekinge    #wämövårdcentral


#vaccin  #vaccin2  #pfizer#covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Hur "snygg" som helst med munskydd på...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 12 augusti 2021 09:58

 






På dagen idag så fyller den här bloggen hela 11 år och det kommer väl firas med pompa & ståt, eller? Hehe, njaej det skulle jag väl inte tro i alla fall!

Men att få ha eller ha haft den här bloggen igång så pass länge som 11 år, är nog inte så vanligt.

När jag öppnade upp bloggen så var tanekn: "Tja, jag får väl se hur länge jag kommer hålla på att blogga...lär nog inte bli så länge".



Det är ju roligt att blogga, så varför sluta tänker jag!?






TACK för att just DU läser min blogg, det gör ju att jag

med vill fortsätta!


  







 


Av Hanna Boman - 12 augusti 2021 09:38

HOPPSAN!



Det här var ju igår, som jag styrde kosan hem till Ravnbös efter jobbet?
När jag precis är på väg in genom dörren, då hörde jag Martina bakom mig säga "hej Hanna"!

Men hon hade bara varit iväg en liten sväng och handlat, hehe!


Sen så var det Edin som hade önskat pasta & skinksås, så det blev det samtidigt som det blev pastasallad oxå som var mycket gott!

Sen var det väl jag som hade beställt efterrätt, omedvetet så hade Martina i alla fall under dagen igår gjort en rabarber/jordgubbspaj.







TACK Martina & Morten & Seth & Iris & Edin & Jona

för en trevlig stund hos er igår!


            








   





 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards