Alla inlägg den 1 mars 2024

Av Hanna Boman - Fredag 1 mars 21:23

Nu den här kvällen så har det varit TACOKVÄLL nere i kyrkan, som det brukar vara en gång i månaden för alla generationer...och den här kvällen var vi verkligen av samtliga generationer.

Så det var riktigt roligt att det även kom en del, som egentligen var många av den äldre generationen!


Det är ju verkligen samtliga som hjälps åt med att fixa i ordning det hela, med att skiva sallad & rödlök & majs & gurka & tomater & guacemole & chips & bröd & gräddfil & köttfärs.


Min huvudsakliga uppgift de här kvällarna är att blanda saft, vilket brukar bli väldigt bra... jag har nog överträffat mig själv, hehe!



#tacokväll

#köttfärs

#sallad #rödlök #majs #gurka #tomater #guacemole

#starktacosås  #mildtacosås  

#tortillabröd  #nachochips  #gräddfil

 

 

 











 












 




Av Hanna Boman - Fredag 1 mars 17:03

Den här fredagen så blev det en mysig o trevlig lunchfika med Bea. Då valde vi att träffas utanför Waynes Coffee.

Det var väldigt gott, och inte jättelängesen för mig som jag var där... för annars brukar väl inte jag vara där så väldigt ofta, även om de har goa mackor o sånt.



#waynescoffee

#chailatte

#bagelmedlaxochpepparrotsröra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards