Alla inlägg den 2 september 2023

Av Hanna Boman - 2 september 2023 23:31

FÖRSAMLINGSHELG!

 

 



Nu så sattes ju församlingshelgen igång redan igårkväll, medan jag och andra också som kom ut idag på morgon/förmiddagen (det första började klockan 09:30...)

 

Det jobbiga/roliga är ju nu att jag inte riktigt vet vad jag ska berätta, mer än att det har varit en fin dag på alla vis!

Samlingar inne i kapellet var det några gånger under dagen, det var där vi samlades för vissa grejer.

Sen så var det undervisning om Tro i familjen med samtill i grupper efteråt sen - lite hur man satt i bänkraderna typ.

 

Efter det sen så var det aktiviteter för ALLA, och det var verkligen aktiviteter så att ALLA kunde vara med...men det var väl på nån av aktiviteterna som jag passade på.  Men roligt hade vi minsann!

 

 

 

 

 

 

    

Fikapaus

 

 

 

 

 

 

Lunch  ~~pasta & köttfärssås~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards