Alla inlägg den 15 maj 2023

Av Hanna Boman - 15 maj 2023 15:27

TEMADAG!

 


Idag så är det visst KARDEMUMMABULLENS DAG, men hur mycket av just kardemummabullar säljs på caféer och annat egentligen? Någon som vet? Det kanske är så att man får kolla igenom några caféer eller så, hehe!


Jag tror väl inte att jag har ätit nån kardemummabulle på väldigt länge, om jag nån gång har gjort det...


#kardemummabullensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

Av Hanna Boman - 15 maj 2023 10:38

HOPPSAN!

 


Igår var det både DOP & KONFIRMATION i kyrkan och vanlig tid klockan elva förstås (men jag uppdaterade inte om det då).

Ställ ingen fråga om varför bara!


Men en riktigt fin och bra gudstjänst var det som sagt, där två av konfirmanderna valde att få gå dopets väg.

Det är så underbart fint att man väljer att göra det samtidigt som man då ska konfimeras också!



 

Dopkandidaterna  ~~Adrian & Noah~~

 

 

 

 

 

   Presentation av Konfirmanderna

 

 

 


 

 

  

Lovsångsteam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Joel Holmesson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards