Alla inlägg den 11 januari 2022

Av Hanna Boman - 11 januari 2022 23:02

ETT HALVONÖDIGT INLÄGG!


Nja, så väldans många ettor har det väl inte varit i dagens datum. Eller hur? Men det har ju ändå varit fler ettor än tvåor i alla fall, hehe!


Nää, jag är ju inte den där typen som skriver dagens datum knappt alls. Men tycker ändå det kan vara lite kul att ibland tänka på "dagens datum", och då "måste" ju jag skriva ett litet blogginlägg om det också!



220111  &   11/1-22



#dagensdatum  #220111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 11 januari 2022 20:58

I höstas var det exakt två år sedan som jag köpte mig en ny armbandsklocka på Ur Penn. Men under den sista tiden så har jag allt som oftast haft ett så kallat motionsarmband på mig och självklart då använt det som klocka också.


Jag har försökt att leta fram armbandsklockan, men inte kunnat hitta den (och vet med största säkerhet också att "bara" batteriet har tagit slut). Så då i förra veckan (3/1) tog jag mig bort till Ur Penn, för att kolla in en ny armbandsklocka igen. Hm, särskilt nu när det är REA på klockorna nu med!


När jag "äntligen" kom in, så ville jag ha hjälp direkt med att hitta den rätta klockan för mig. Och javisst fick jag hjälp med en gång, snabbt gick det väl ändå med eftersom jag tidigare hade kollat in på hemsidan med och visste väl i stort sätt vilket märke på klocka jag ville ha!



#regal   #urochpenn

 

 

 

 

 

 


 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards