Alla inlägg under mars 2022

Av Hanna Boman - 6 mars 2022 19:39

Nu så den här söndagen har jag varit med barnen på Söndagsäventyret, och då är man med de mindre barnen!

Det var väl ganska många barn som samlades idag, vet dock inte direkt hur många det var exakt. Men ändå ganska många, nu när vi har återigen har samlats fysiskt...för tidigare den här terminen så har det varit via zoom och online, men nu så är det igång igen på fullaste allvar!


På dagen idag så berättade vi om Den barmhärtige samariten, och barnen tyckte det var så intressant att lyssna och vara med!






 








 

Av Hanna Boman - 5 mars 2022 21:47

Nu så har det istället för Andra chansen som det hetat tidigare blivit Semifinal, då de två allra sista bidragen ska göra sig redo för finalplatsen!


Nja, jag vet väl inte riktigt vad man ska säga...men nog är väl ändå denna omgången en av de bättre omgångarna. För då har man ju ändå både sett & hört de bidragen tidigare och vet lite mer om dem! (så tycker nog i varje fall jag)






 


Programledare: Oscar Zia & Farah Abadi



Startordning för kvällen:



SEMI 1


Tone Sekelius - My way

Alvaro Estrella - Suave

Danne Stråhed - Hallabaloo

Anna Bergendahl  -  Higher Power (kom till finalen)




       


SEMI 2

 


Theoz  -  Som du vill

Lisa Miskovsky  -  Best to come

LILLASYSTER  -  Till our days

Cazzi Opeia  -  I can´t enough




#melodifestivalen2022  #semifinal







       












 

 

Av Hanna Boman - 5 mars 2022 19:11

TEMADAG!

 

 

 

 

 

Ojaa, idag så är det ju då "äntligen" OSTBÅGENS DAG! Så på dagen idag får man väl äta ostbågar både avigt och rätt? Hmpf, precis som man inte kan äta ostbågar vilken dag som helst på året. Eller?


Jag för min del är nog inte så stort fan av just ostbågar, utan föredrar annat istället!



#ostbågensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 3 mars 2022 21:23

Nu så har jag idag för första gången i mitt liv nånsin varit och gjort en Make up-rådgivning!
Detta har väl jag funderat på en tid att göra, men inte tidigare varit så jättesugen.
Mina tankar har väl varit: men jag använder ju bara mascara, men nu så kände jag ändå att det skulle vara kul att göra.

En rolig grej att bara göra, nu blev det ju inte så jättemycket kändes bara naturligt!


#thebodyshop
#makeuprådgivning






   

Förebilder...

 

 

 

 

 

 

     

Efterbilder...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 3 mars 2022 09:21

Eftersom jag inter kommer kunna ta mig på fysiskt möte idag, så har jag redan "skuttat" upp på min sovrumsvåg här hemma...men vet inte om den var så snäll direkt, för den visade ju 73,1 kg som resulterade i +0,9 kg.


Attans!






 

Av Hanna Boman - 3 mars 2022 08:47

TEMADAG!




På dagen idag så är det tydligern Smålands Nationaldag, för det är fössta tossdan i mass!

Nu har det väl inte pratats så mycket om det på radion här på morgonen, men visst vet man om att dagen finns ändå!




#fösstatossdanimass   #massipantåta










 



Av Hanna Boman - 2 mars 2022 23:36

TEMADAG!

 

 


Hur många har idag köpt sig en serietidning? Med tanke på att det just idag är SERIETIDNINGENS DAG!

Hehe, nejdå jag har inte gjort det i alla fall och brukar inte göra en "vanlig dag" heller...ärligt talat!



#serietidningensdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 1 mars 2022 11:53

TEMADAG!

 


Det har väl knappast undgått någon att det på dagen idag är FETTISDAGEN! På just dagen idag så säljs det väl mest semlor, eller vad tror ni? 

Man vet ju i alla fall att det börjar säljas på caféer o fik redan innan jul, eller nånstans där runt jul!


Själv har jag endast ätit en vanlig semla, och 2-3 minisemlor i år! Får väl se om det kommer bli någon på dagen idag, annars får det bli en annan dag i veckan!





Ha en fin & go fettisdag!


  





#fettisdagen2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards