Direktlänk till inlägg 20 april 2021

Vi i femman

Av Hanna Boman - 20 april 2021 21:08

Då har den tredje kvartsfinalen av Vi i femman gått av stapeln här ikväll, och det är ju lika roligt att följa alla kvartsfinalerna från början till slut!


Den här gången så var det ju förtås två nya femteklassare och även de från Karlskrona, så det var Aspö skola klass 5 som tävlade mot Karlskrona Montessoriskola.


Som sagt lika spännande den här gången, där Karlskrona Montessorieskola var ju ganska så överlägsna vinnare med 

31 poäng och Aspö skola kammade hem 25 poäng.


#sverigesradio    #p4blekinge

#kvartsfinal3

#viifemman2021

 

 

 

 

 

  

Karlskrona Montessoriskola

 

 

 

 

 

 

 

Aspö skola

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrid Elfstråhle & Ola Palmgren

~~programledare & domare~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 3 maj 15:41


snabbt besök på bild, som senare kommer komma i ett nytt inlägg som skrivs från datorn! /pusspuss ...

Av Hanna Boman - Fredag 3 maj 12:17


Nu så har jag redan varit en tur ner till Hälsohuset för att få min stackars stortånagel ompysslad/omplåstrad igen, och idag så såg den betydligt mycket bättre/finare ut än vad den har gjort tidigare efter att nageln hade lossnat förra veckan. Men ...

Av Hanna Boman - Onsdag 1 maj 20:12

TEMADAG!     Idag så är det visst budapestbakelsens dag, och det är verkligen en temadag som bör beaktas åtminstone tycker jag det! För det är verkligen gott med en bit budapestbakelse ibland, eller hur?     #budapestbakelsensdag2024 ...

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 23:49

Vilket fint och rokigt valborgsmässofirande det har varit ikväll, verkligen en massa folk som var med i trädgården bakom kyrkan! Det grillades korv och tillagades kolbulle, sen var det ju fika med förstås och allt var utanför kyrkan!       ...

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 21:42


Jaha, besöket idag för mig på Hälsohuset blev väl egentligen inget långt besök på sjuksköterskemottagningen. Först och främst så fick jag försökas förklara lite vad som hade hänt! Efter det så blev min stackars tå undersökr och tvättad och lite omp...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards