Alla inlägg under januari 2021

Av Hanna Boman - 13 januari 2021 21:27

Nu är glada julen slut, slut, slut

julegranen bäras ut, ut, ut

Men till nästa år igen

Kommer han vår gamle vän

Ty det har han lovat

 

 

 

 

 

 


#tjugondagknut2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 12 januari 2021 17:52

TEMADAG!

 


Den här dagen så är det visst MARSIPANENS DAG

Och om jag ska vara ärlig, så är väl inte marsipan något som står direkt på min favvo-lista!

Men visst är det gott att äta ihop med något annat, enligt mig (tycker nästan att det är för sött i smak ibland, så är väl nog lite därför som jag inte gillar jättemycket...)




#marsipanensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 11 januari 2021 20:18

Om man tänker på dagens datum, så är det ju inte endast ettor idag. Men lite åt det håller är det väl ändå va!

Nu är ju verkligen inte jag den som brukar skriva dagens datum så värst vidare ofta längre, men tycker väl 

ändå att det är lite kul att tänka på hur en del "dagens datum" är!




210111 11/1-21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - 10 januari 2021 13:02

LIVE-sändning!

 

 


Alltså vilken fantastiskt fin & bra gudstjänst man kom till idag den här söndagen (fast är eller var ju på hemmaplan, precis som tidigare...



Dagens gudstjänst började med att Pernilla och Clara sjöng en härlig lovsång med & tillsammans med oss!



Sedan en fantastiskt bra och innehållsrik predikan av Göran Olsson, tack för vad du delade med dig av Göran!




   





#livesändgudstjänst  #pingstkyrkankarlskrona




 

Pernilla & Clara

 

 

 

 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

Elsa Joelhson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







   


 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 8 januari 2021 17:23


      



#såmycketbättre2020

Av Hanna Boman - 7 januari 2021 20:43

 



Jomen då har man varit till ViktVäktarna för första i år, om man inte då ska räkna med måndagens LIVE-sända Workshop...fast då var det ju ingen vägning/shopping!


För det har det ju varit idag, precis som vanligt nu igen så är det ju på torsdagarna (efter alla dessa helger).


Så idag när jag kom in innanför dörren, då sa jag bara till Kristina direkt: "nu så har jag bestämt mig för att bara fullt ärlig, och det är att jag har verkligen gått all in dessa veckorna. Och stoppat i mig vad som helst i munnen i tid och otid!"


Sen så spatserade vi in till den däringa vågen, och själv ville väl jag innerst inne bara gå in och "skutta" upp på den. 

Nää, så här jag nog aldrig känt tidigare efter en sådan här tid  (jul/nyår).


Men idag så blev det bara så att jag ställde mig där, och jag blev nog väldigt förvånad med tanke på att den visade 72,2 kg som då resulterade i "bara" 0,2 kg!



#inställt   #coronapandemin    #covid19



TACK för det vågen, det var ju snällt!

  


























 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards