Alla inlägg den 13 augusti 2020

Av Hanna Boman - 13 augusti 2020 20:47

 



Mnja, fast NU kan man väl inte säga att det är helt "INSTÄLLT" längre! För att från och med idag så har man fått komma till lokalen för att kolla av sin vikt i alla fall, men ingen workshop på plats...utan det har varit 

LIVE-sändning som vanligt via ZOOMappen och Community.

Och jag var med på den vid LUNCHEN idag, sen kom jag till vågen under eftermiddagen.


Men den här veckans workshops pratades det om SÖMN och hur vi har det med sömnen generallt.

Jag kan ju säga det: "att när jag väl har somnat, så sovet jag som en 'klubbad säl'...det är ingen som kan väcka mig alls knappt!



Och vad visade vågen den här veckan då jag inte "skuttade" upp på den här hemma? Nja, nu så var den ju inte riktigt snäll den här gången med tanke på att den visade 71,0 kg som resulterade i +1,1 kg.


Det var väl inte riktigt vad jag hade trott/tänkt mig, men nu var det ju en helt "ny" våg...så den är förlåten för detta PLUS idag!



#inställt #coronapandemin  #covid19












 










 








Av Hanna Boman - 13 augusti 2020 10:47

TEMADAG!



Jahaja, idag så är det visst VÄSTERHÄNTAS DAGOch det hörde jag i stort sätt under hela morgoprogrammet på radion!

För om man ville så fick man skriva en text med både höger hand & väster hand och lägga ut på Facebook eller skicka mail till dem, vilket jag faktiskt gjorde.

Nu är det ju så att jag är ju lite bägge delar, både högerhänt vänsterhänt.


Men min så kallade huvudhand är ju kort och gott höger, skriver med höger och klipper med vänster!

Sen gör jag ju det mesta med högerhanden.





#vänsterhäntasdag2020




 














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards