Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Viktväktarna

Av Hanna Boman - 28 juli 2015 23:32

Jaha, nu så är det slut på semestern för Stina...eller nja, inte riktigt.
Sommaröppettiderna är igång en vecka till tror jag, alltså att hon bara har öppet på tisdagarna...för sen är det återigen öppet som vanligt, tisdag & torsdag & fredag.
Jag tycker ju att det är skönt nu att hon har öppet varje vecka igen, för nu har man ju inte varit där på två eller tre veckor och kollat av vågen.
Jodå, eller nej...jag har inte ställt mig på vågen här hemma heller för att kolla av.
Men idag innan jag tog mig hemifrån, så kände jag bara tvånget av att ställa mig på vågen här hemma för att kolla av och ha i alla fall lite koll på hur jag låg till.

Och jag måste nog säga att jag blev glad, jag trodde ju att det skulle vara ett större plus eller så än vad det var.
För nu efter två eller tre veckor så visade vågen 60,8 kg och det blev ju ett resultat på +0,1 kg. :)

Så jag är grymt glad och supernöjd över resultatet, med tanke på att det varit semesterstängt också.

Men nu får man gå dit varje vecka igen, vilket känns jätteskönt...så bra jobbat Hanna! :)




 







 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 10 maj 17:53

En sådan här så kallad fredag som varit idag, har det nog aldrig varit då det stått ledsagning på schemat. Men denna fredag kan man säga blev lite halvt om halvt kaotisk.   Dagen började väl lite fel, så redan där kan man säga att det blev fel......

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 23:08


THAIMAT!     Den här kvällen har varit väldigt god, där det denna gången har serverats THAIMAT som var riktigt gott! Det finns en vän till många av oss som verkligen är jätteduktig på att laga thaimat!   Nää, nu ver jag ju inte hur många de...

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 12:53


HOPPSAN!       Nu var ju jag ner till Hälsohuset/vårdcentralen igår, men blev visst inte nån uppdatering av mig då!   ~~men bättre sent än aldrig~~   Det tog inte jättelång tid på själva besöket igår, men det var inte samma sjuksköter...

Av Hanna Boman - Måndag 6 maj 20:38


TEMADAG!   På dage idag så är det ju DRAGSPELETS DAG, som man kanske inte alls hör någon som spelar nu för tiden! För då man var barn, fanns det nog alltid någon som spelade dragspel vid vissa tillställningar och då gillade man väl inte det så ...

Av Hanna Boman - Måndag 6 maj 10:27

HOPPSAN!   Vilken fantastiskt underbart fin gudstjänst man kom till igår! Allt var bara så bra, från början till slut!  En predikan som handlade om Helige Ande, som man väl egentligen bara ville höra mer av (men måste vara ett slut, så...) ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards