Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Stinas 4-årskalas

Av Hanna Boman - 27 oktober 2013 23:58

I måndags (21/10) så fyllde mitt söta kusinbarn Stina 4 år! :)
Så idag var det släktkalas. Eftersom jag kom senare hade de sparat mat till mig...så jag fick äta när jag kom.
Tur att de hade sparat mat till mig och 3-rätters dessutom. :)

Sen så blev det lite spel, nämligen "Barnyatzy" och det var ett spel som passade mig helt klart! :)


 



 






 




TACK för ett trevligt kalas idag! :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 23:45

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 23:27

Nu så fyllde Lovisa 18 år i tisdags (7/5), och det har väl firats med vänner och sånt tidigare i veckan. Men idag så har det verkligen varit kalas för både släkt & vänner under eftermiddagen och en bit in på kvällen oxå förstås! Man var bjudna att ...

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 23:17

lite bilder nu igen, som kommer in i ett nytt inlägg? detta kommer plockas bort /tjingeling ...

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 22:38

TEMADAG!   Det är visst även tunnbrödets dag idag, en dag som jag tycker bör beaktas... för det är ju gott att käka tunnbröd både avigt och rätt! Men det var hur längesedan som helst då jag köpte hem tunnbröd, så lär nog få göra det nu nån gång...

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 11:08


TEMADAG!     På dagen idag så är det ju chokladbollens dag, och det är ju gott att stoppa en chokladboll i munnen ibland. Åtminstone tycker jag det, och helst såna man har gjort/bakat själv!     #chokladbollensdag2024         ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards