Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Nagelfix

Av Hanna Boman - 8 januari 2013 21:16

Jamen visst, idag tog jag mig ner till Hårfixarna för att jag återigen ville ha en tid för att fixa mina naglar. Lite roligt var det, för när jag kommer dit och är på väg in så ser jag sedan att det på en liten skylt står "LUNCH, åter kl 14:15". Då tittar jag på klockan som inte är mer än strax efter 14. Står där och funderar på om jag ska gå en lite runda, fast ser sedan en bit bort på trottoaren att det är två stycken därifrån som är på väg tillbaka.

Så jag blev insläppt och fick mitt ärende utrett. Det jag ville göra var att få tillbaka "mina vanliga" naglar igen, för att just nu känner jag att de pengarna har jag inte nu för att fixa med dem var och varannan månad till en ganska så hög summa pengar varje gång.

Och i detta inlägget blir det tyvärr inga nagelbilder för att jag inte hade kameran med mig. Jag hade ju bara velat haft en tid av henne och komma tillbaka en annan dag, men eftersom hon då hade tid för mig på stört så fick jag låta bli att få mina naglar fotograferade, hehe!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Onsdag 1 maj 20:12

TEMADAG!     Idag så är det visst budapestbakelsens dag, och det är verkligen en temadag som bör beaktas åtminstone tycker jag det! För det är verkligen gott med en bit budapestbakelse ibland, eller hur?     #budapestbakelsensdag2024 ...

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 23:49

Vilket fint och rokigt valborgsmässofirande det har varit ikväll, verkligen en massa folk som var med i trädgården bakom kyrkan! Det grillades korv och tillagades kolbulle, sen var det ju fika med förstås och allt var utanför kyrkan! ...

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 21:42


Jaha, besöket idag för mig på Hälsohuset blev väl egentligen inget långt besök på sjuksköterskemottagningen. Först och främst så fick jag försökas förklara lite vad som hade hänt! Efter det så blev min stackars tå undersökr och tvättad och lite omp...

Av Hanna Boman - Måndag 29 april 20:33


Jahaja, nu så fick det minsann faktiskt bli en ny påringning till Hälsohuset imorse för att kunna få bukt o hjälp med min onda stortå där nageln lossnade förra veckan. Den här gången så ringde jag inte så jättetidigt, inte lika tidigt som förra vec...

Av Hanna Boman - Söndag 28 april 18:42

Idag så har det varit mycket händelser under gudstjänsten, först var det då barnvälsingnelse för Alfred som föddes den 18 oktober -2023 och är Hanna & Linus första bebis/barn.                   Clara & Elsa & Bettan       ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards