Direktlänk till inlägg 1 juni 2024

Mjölkens dag

Av Hanna Boman - Lördag 1 juni 17:53

TEMADAG!

 


Idag så är det visst MJÖLKENS DAG, men om jagska vara ärlig så är inte jag någon mjölkdrickare som när jag var barn! För då dracks det mjölk när man åt mat nästintill varje dag, även i skolan. Men nu använder jag endast mjölk i kaffet, och om jag nån gång vill ha ett glas o´boy... för då måste det ju alltid vara mjölk.



#mjölkensdag2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 23 juni 22:34

Nu så var då detta sommarens första Sommarkväll, där vi kommer vara nere i caféet för att ha en liten kort andakt. Den här gången så var en liten del av By Mercy med och sjöng fyra sånger, vilket var roligt att få starta upp denna sommaren!   Sen...

Av Hanna Boman - Söndag 23 juni 14:38

Det är ju verkligen inte ofta som man kommer och är med på en vigselgudstjänst, men den här söndagen var det så ute i Mariedalskyrkan (jag kom lite lagom försent, men ~~bättre sent än aldrig~~...som man brukar säga)!   En fin gudstjänst var det, ...

Av Hanna Boman - Fredag 21 juni 23:12

Ännu en midsommarafton hemma hos Eivor & Martin där även mamma oxår med, där vi båda två kom ut nästan samtidigt (jag med färdtjänst o mamma med buss)!   Så då kan man väl säga att vi synkade varandra väldigt bra, hehe!   Den här midsommaraft...

Av Hanna Boman - Fredag 21 juni 09:42

                                                ...

Av Hanna Boman - Fredag 21 juni 09:19


HOPPSAN!   Nu så fyllde Einar år för två veckor sedan (6/6), och då blev det lite kalas för honom igår ute på Långö. Så där var mamma/farmor & pappa/farfar & Charlotte och fasterHanna som kom lite senare efter att ha varit på Lövmarknaden innan! ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards